Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e yine ertelenir diye düşünüyorum ben o tarih gelse bile.
1 seneyi az süre gibi görüyorlar herhalde. Rahatlıkla erteleme yapabiliyorlar.

En kötü günlük 10 kargo çıkan firma aylık 300 kargo çıkmış oluyor. Günlük çıktığı 10 kargodan %10 oranda yani 9 başarılı ama 1 kargo iade gelse 30 kargo aylık keyfi İade olmuş oluyor. En düşük kargo ücretini 60₺ olarak hesap yapsak 1800₺ aylık sadece geri dönen ve onun ilk karşıya gönderimleri ile 3600₺ aylık çöpe giden para oluyor. Senelik sadece keyfi geri dönen iade ücreti 21.600₺ olur. Buna gönderim ücretini de ekleyin. 43.200₺ bir firmanın en iyimser oranlarda senelik iade edilen siparişlere ödediği kargo ücretidir.