Bu satıcılara yazık kardeşim ya zaten aracı platformlar karın kaçta kaçını götürüyor. Kargosu felan zarar ediyor bu adamlar. Ayıplı /Kusurlu ürün yoksa iade kargosunu neden satıcı ödesinki.