• 10-08-2024, 22:11:01
    #1
    Zırt pırt açıldı, açılıyor, açılacak, açılmadı, benimki giriyor seninki niye yok diyenleri bir poşete koyup ateşe versem ateşe mi yazık olur poşete mi 🤨

    Edit: Kardeşim bu uygulama halihazırda benim telefonumda da mevcut zaten ben girip kendim bakamıyor muyum bu uygulama açıldı mı kapandımı?

    Edit:2 Allah bir daha bu millete instagram kapattırmasın.
  • 10-08-2024, 22:12:45
    #2
    Resmi Shopify Partner
    o kadar sıkıldım ki şu mükerrer konulardan insan bir bakar ya daha önce açıldı mı bu konu açılmadı mı diye. türkiyenin gündemi gibi heryerde aynı şeyler. bi haber her gün pişip pişip önümüze geliyor.
    yeter da ahmet açmış konuyu mehmette açmasın
  • 10-08-2024, 22:27:03
    #3
    beyler r10da instagram işiyle uğraşanlar karı kız peşinde koşmuyor.
    ekmeğinin peşinde koşuyor. rahatsız olduysanız girmezsiniz konuya olur biter.
    bu ne edepsizliktir poşete mi yazık olur ateşe mi ?
    haddinizi bilin. poşete koyup yakacağınız adamlar sizi tükürüğüyle boğabilir.
    şu klavyenizi az akıllıca kullanın.
  • 10-08-2024, 23:09:11
    #4
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler r10da instagram işiyle uğraşanlar karı kız peşinde koşmuyor.
    ekmeğinin peşinde koşuyor. rahatsız olduysanız girmezsiniz konuya olur biter.
    bu ne edepsizliktir poşete mi yazık olur ateşe mi ?
    haddinizi bilin. poşete koyup yakacağınız adamlar sizi tükürüğüyle boğabilir.
    şu klavyenizi az akıllıca kullanın.
    Yazacaklarımı yazmışsınız hocam teşekkürler, burada 1 haftada ne kadar zarar ettik, hele ki ayın başında, muhasebe ödemeleri vergi ödemeleri...
  • 10-08-2024, 23:26:03
    #5
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler r10da instagram işiyle uğraşanlar karı kız peşinde koşmuyor.
    ekmeğinin peşinde koşuyor. rahatsız olduysanız girmezsiniz konuya olur biter.
    bu ne edepsizliktir poşete mi yazık olur ateşe mi ?
    haddinizi bilin. poşete koyup yakacağınız adamlar sizi tükürüğüyle boğabilir.
    şu klavyenizi az akıllıca kullanın.
    dostum edepi senden öğrenecek değilim, ben instagram üzerinden aile geçindiriyorum yorum yapmak için yorum yapma konuda neyi kastettiğim gayet açık had bildirmeyi ahkam kesmeyi mahallenizdeki çocuklara yapabilirsiniz, iyi forumlar.
  • 11-08-2024, 00:10:43
    #6
    ismlalpp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahahahahah sen o yolları giderken ben dönüyordum lavuğu araştırmış birde hakaret mi diye komiksin
    Senin gibi oksijen israfı için yeterince vakit kaybettiğim yetmezmiş gibi birde yazdığın yorumu Google da mı arastiracagim la. Olum kendini bu kadar değerli hissettiren ne ?
  • 11-08-2024, 00:14:05
    #7
    Değer verdiğin herhangi bir şey olmak isteyeceğim en son şeydir emin ol. Sokakta görsem yüzüne bakmayacağım insanlar ile burada muhattap olmak çok zor gerçekten 😂
  • 11-08-2024, 00:16:49
    #8
    ismlalpp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değer verdiğin herhangi bir şey olmak isteyeceğim en son şeydir emin ol. Sokakta görsem yüzüne bakmayacağım insanlar ile burada muhattap olmak çok zor gerçekten 😂
    sokakta görsen bu lafları yüzüme karşı söylemeyi bırak, göz göze gelmeye cesaret edemezsin de işte, sanal dünya. salla dur : )
    ama klavyene sıkı sıkı sarıl, malum kaygan zemin !
  • 11-08-2024, 00:19:21
    #9
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sokakta görsen bu lafları yüzüme karşı söylemeyi bırak, göz göze gelmeye cesaret edemezsin de işte, sanal dünya. salla dur : )
    ama klavyene sıkı sıkı sarıl, malum kaygan zemin !
    tipik ergen cümleleri 2024 yılındayız yahu hala karşımda duramazsın da gözüme bakamazsın da şu yorumuna baktığın zaman, sen kendinle muhatap olur muydun?