Zırt pırt açıldı, açılıyor, açılacak, açılmadı, benimki giriyor seninki niye yok diyenleri bir poşete koyup ateşe versem ateşe mi yazık olur poşete mi 🤨

Edit: Kardeşim bu uygulama halihazırda benim telefonumda da mevcut zaten ben girip kendim bakamıyor muyum bu uygulama açıldı mı kapandımı?

Edit:2 Allah bir daha bu millete instagram kapattırmasın.