beyler r10da instagram işiyle uğraşanlar karı kız peşinde koşmuyor.
ekmeğinin peşinde koşuyor. rahatsız olduysanız girmezsiniz konuya olur biter.
bu ne edepsizliktir poşete mi yazık olur ateşe mi ?
haddinizi bilin. poşete koyup yakacağınız adamlar sizi tükürüğüyle boğabilir.
şu klavyenizi az akıllıca kullanın.
dostum edepi senden öğrenecek değilim, ben instagram üzerinden aile geçindiriyorum yorum yapmak için yorum yapma konuda neyi kastettiğim gayet açık had bildirmeyi ahkam kesmeyi mahallenizdeki çocuklara yapabilirsiniz, iyi forumlar.