• 09-08-2024, 10:58:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar yıllardır World Of Tanks oynuyorum. Bu güne kadar hiç Video çekmemiştim ilk denemem güzel bir oyun Çıkardım. sizce nasıl olmuş :d


    https://www.youtube.com/watch?v=DTklm-f-o2c


    Kanalıma abone olmayı unutmayın .d
  • 09-08-2024, 11:01:12
    #2
    Bu tanklar essah mı ( 1 aylık oyuncuyum) 😂😂😂
  • 09-08-2024, 11:05:47
    #3
    okturen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tanklar essah mı ( 1 aylık oyuncuyum) 😂😂😂
    esas derken yeni oyuncuysan lw ufaktır senin bunlar 10lw tanklar KMT
  • 09-08-2024, 11:17:15
    #4
    Yanlız kral mod açık kalmış ha.
  • 09-08-2024, 12:52:48
    #5
    EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlız kral mod açık kalmış ha.
    Mod olmadan oynayamıyorum .d
  • 11-08-2024, 15:15:51
    #6
    Maşallah ilk denemeye göre güzel bence yayıncılar gibi arada bi kesip birleştirmek lazım videoları cok uzun olmadan izleyicileri sıkmadan video yapmak bambaşka başarılar dilerim.
  • 11-08-2024, 15:31:15
    #7
    Oynuyorum hemşehrimde daha birtane tier 10 um var On numara maç olmuş bc155 58 merak ettiğim bir artydi
  • 11-08-2024, 15:49:42
    #8
    Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynuyorum hemşehrimde daha birtane tier 10 um var On numara maç olmuş bc155 58 merak ettiğim bir artydi
    2 eskiden çok iyi idi nef getirdiler tanklara
  • 11-08-2024, 17:11:27
    #9
    güzel ama daha çok konuşman, ilk video heyecanından az olmuş sanırım