Merhaba arkadaşlar yıllardır World Of Tanks oynuyorum. Bu güne kadar hiç Video çekmemiştim ilk denemem güzel bir oyun Çıkardım. sizce nasıl olmuş :d
https://www.youtube.com/watch?v=DTklm-f-o2c
Kanalıma abone olmayı unutmayın .d
World Of Tanks Oynayan varmı
8
●228
- 09-08-2024, 11:05:47esas derken yeni oyuncuysan lw ufaktır senin bunlar 10lw tanklar KMTokturen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2024, 12:52:48Mod olmadan oynayamıyorum .dEfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2024, 15:49:422 eskiden çok iyi idi nef getirdiler tanklaraEmreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
On numara maç olmuş bc155 58 merak ettiğim bir artydi