Konu
World Of Tanks Oynayan varmı
09-08-2024, 10:58:48
#1
RauL
Merhaba arkadaşlar yıllardır World Of Tanks oynuyorum. Bu güne kadar hiç Video çekmemiştim ilk denemem güzel bir oyun Çıkardım. sizce nasıl olmuş :d
https://www.youtube.com/watch?v=DTklm-f-o2c
Kanalıma abone olmayı unutmayın .d