Merhaba arkadaşlar yıllardır World Of Tanks oynuyorum. Bu güne kadar hiç Video çekmemiştim ilk denemem güzel bir oyun Çıkardım. sizce nasıl olmuş :d


https://www.youtube.com/watch?v=DTklm-f-o2c


Kanalıma abone olmayı unutmayın .d