• 06-08-2024, 10:32:11
    #19
    Bir adam bir yere çagırıyorsa yada gelmenizi isdiyorsa sakına sakın Bu işin erkelikle alakası bile yok saflıkdır. bende 30 lu yaşlarımda yaptım bu hataları. sonra insan yaşlanınca düşünüyor. yahu gittin adam biyerine sıksa yarım kalsan ne olcak. yada 3 kuruşluk adam için yanlış şeyler yapsan adamı sakat bıraksan. yada öldürsen. Konu sahibi arkadaşda Eski üye 40 yaşından fazladır bence Çoluk çocukla muhattap olma bence
  • 06-08-2024, 10:34:11
    #20
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir adam bir yere çagırıyorsa yada gelmenizi isdiyorsa sakına sakın Bu işin erkelikle alakası bile yok saflıkdır. bende 30 lu yaşlarımda yaptım bu hataları. sonra insan yaşlanınca düşünüyor. yahu gittin adam biyerine sıksa yarım kalsan ne olcak. yada 3 kuruşluk adam için yanlış şeyler yapsan adamı sakat bıraksan. yada öldürsen. Konu sahibi arkadaşda Eski üye 40 yaşından fazladır bence Çoluk çocukla muhattap olma bence
    vermek istediÄŸim mesaj da bu hocam.
    allah vergisi bir dilimiz var yanında ekstra olarak beyin de vermiş,düşünebiliyor, konuşabiliyoruz.
    varsa bir tepkin, bunu konuÅŸarak verebilirsin.
  • 06-08-2024, 10:34:46
    #21
    Üyeliği durduruldu
    boş boş işler ya şurada bile gerginlik hiç gerek yok bence
  • 06-08-2024, 10:38:47
    #22
    Bende şu yurt dışında yaşayıp Türkiye ekonomisi ve ülke için yorum yapanlara hayranım. Instagramlari var sesleri çıkmıyor bu ara
  • 06-08-2024, 10:40:17
    #23
  • 06-08-2024, 10:44:34
    #24
    okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 kafes dövüşü etkinliği de gördük güne bi güzel başladım

    :d
  • 06-08-2024, 10:44:41
    #25
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vermek istediÄŸim mesaj da bu hocam.
    allah vergisi bir dilimiz var yanında ekstra olarak beyin de vermiş,düşünebiliyor, konuşabiliyoruz.
    varsa bir tepkin, bunu konuÅŸarak verebilirsin.
    işte genç adam bunu düşünemez. kanı hızlı akar. hatasını daha sonra iş işden geçince anlıyor. senin şuan 20 yaşındaki düşüncelerin ile şuanki düşüncelerin çork farklıdır..


    bundan 3 4 ay önce Ablamın kocası ile telefonda tartıştık adama ana bacı azıma ne geldiyse sövdüm. çünkü adam yıllardır telefon açıyor ugraşıyor azımı hiç açmadım ve sonunda patladım. bu adam çocukken bahce sulaması yüzünden 3 kişiyi vurmuş yıllarca hapis yatmış şizofren birisi Ablamında Kocası Allah Ablama sabır versin.

    Neyse Bu adam aradan ,aradan 1 ay geçiyor Bu kendini kurmuş benim evin sagında solunda geziniyor boyu 160 falan adamın benimde 180. neyse şu küfürü yüzüme etsene dedi yüzünede ettim bıcagı cıkarttı adamın bugazından tek elimle tuttum bıcagı sallıyor ama kolu karnıma erişmiyor 2 kere patlalttım bıcak falan elinden düştü yani şunu diyecegim kollarım uzun olmasa o bıcagı sokmuştu neyse önüme kattım kovaladım memleketten gitti. elimde kamera kayıtları mevcut. abla dedim ben bunu karakola vericem ben bununla ugraşamam çolugum cocugum var. kendimden korkmuyorum çocuklara zarar verir neyse basdı gitti ist ye ha yarın gelir evin önüne pusu kurar gene bişeyler yapabilir. Bir küfür yüzündne şuan afedersiniz G... dinleyerek saga sola gidiyorum aklım bu herifde şuan.
  • 06-08-2024, 10:44:49
    #26
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada %90ınımız erkeğiz.
    r10 mahalle forumu deÄŸildir. ancak aciz insanlar topluluÄŸuda deÄŸildir.
    birisine dayılık tasladığınızda karşılık alacağınızı unutmayın.
    bir çok tartışmada denk geliyorum, ya da bizzat yaşıyorum.
    adam adres istiyor, tehdit ediyor, gel diyorum, herkese açık adres beyan ediyorum, geri vites.
    dün bunun bir benzerini daha yaşadık.
    sözde adanaya gelip beni tıraş edecekmiş.
    konu kilitlenince özel mesaj ile ulaştım, dansöz gibi kıvırmalar başladı. birde üstüne engellemiş.
    dedemin güzel bir sözü vardı '' yiyemeyeceğin havucu eline almayacaksın''
    genç arkadaşlara kanı deli akan arkadaşlara nacizane tavsiyem,
    sizin erkek olduğunuz kadar karışdakininde erkek olduğunu unutmayın. duvara toslayabilirsiniz. siz siz olun bu tür davranışlardan kaçının.
    adanada mı traş etcekmiş sizi ahhahahahaha. ula varay adanada adamı derisiyle traş ediyorlar.
  • 06-08-2024, 10:51:21
    #27
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte genç adam bunu düşünemez. kanı hızlı akar. hatasını daha sonra iş işden geçince anlıyor. senin şuan 20 yaşındaki düşüncelerin ile şuanki düşüncelerin çork farklıdır..


    bundan 3 4 ay önce Ablamın kocası ile telefonda tartıştık adama ana bacı azıma ne geldiyse sövdüm. çünkü adam yıllardır telefon açıyor ugraşıyor azımı hiç açmadım ve sonunda patladım. bu adam çocukken bahce sulaması yüzünden 3 kişiyi vurmuş yıllarca hapis yatmış şizofren birisi Ablamında Kocası Allah Ablama sabır versin.

    Neyse Bu adam aradan ,aradan 1 ay geçiyor Bu kendini kurmuş benim evin sagında solunda geziniyor boyu 160 falan adamın benimde 180. neyse şu küfürü yüzüme etsene dedi yüzünede ettim bıcagı cıkarttı adamın bugazından tek elimle tuttum bıcagı sallıyor ama kolu karnıma erişmiyor 2 kere patlalttım bıcak falan elinden düştü yani şunu diyecegim kollarım uzun olmasa o bıcagı sokmuştu neyse önüme kattım kovaladım memleketten gitti. elimde kamera kayıtları mevcut. abla dedim ben bunu karakola vericem ben bununla ugraşamam çolugum cocugum var. kendimden korkmuyorum çocuklara zarar verir neyse basdı gitti ist ye ha yarın gelir evin önüne pusu kurar gene bişeyler yapabilir. Bir küfür yüzündne şuan afedersiniz G... dinleyerek saga sola gidiyorum aklım bu herifde şuan.
    Geçmiş olsun hocam. Bir süre aileyi bir arada tutmanız yarariniza olur.



    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adanada mı traş etcekmiş sizi ahhahahahaha. ula varay adanada adamı derisiyle traş ediyorlar.

    Öyle diyor