Bir adam bir yere çagırıyorsa yada gelmenizi isdiyorsa sakına sakın Bu işin erkelikle alakası bile yok saflıkdır. bende 30 lu yaşlarımda yaptım bu hataları. sonra insan yaşlanınca düşünüyor. yahu gittin adam biyerine sıksa yarım kalsan ne olcak. yada 3 kuruşluk adam için yanlış şeyler yapsan adamı sakat bıraksan. yada öldürsen. Konu sahibi arkadaşda Eski üye 40 yaşından fazladır bence Çoluk çocukla muhattap olma bence
vermek istediğim mesaj da bu hocam.
allah vergisi bir dilimiz var yanında ekstra olarak beyin de vermiş,düşünebiliyor, konuşabiliyoruz.
varsa bir tepkin, bunu konuşarak verebilirsin.