• 05-08-2024, 13:37:17
    #10
    GoogleShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 günde 30 bin zarar varsa günde 10k kazanıyosun demek ki bende orda takılıyorum işte yanlış anlamayın. Saçma bi karar kapatılması genel olarak ve bugün açılması muhtemel ama günde 10 15k kazanan adam instagramdan 3 4 günde battık zarardayız demesin ya. 1 ay çalışıyo insanlar o paraya.

    Günlük 10k kazanmak sana göre hayali bir şey olabilir o senin hayatının kazanç standartları ile alakalı. Senin gördüğün para aylık 10k iken ticaret ile uğraşan için günlük kazanç. Sen belliki dünyayı kendinden ibaret sanıyorsun.

    Ticaret ile uğraşan birisi bazen günlük 10k kazanır bazen günlük 50k kazanır bu kişinin yaptığı işe göre değişir. Haftalık instagrama 1 milyon tl reklam veren müşterim var. Senin kazanç dediğin o basit paraları reklama günlük basıyor insanlar.
  • 05-08-2024, 13:38:45
    #11
    fâni editör.
    bu ticaretçilerin yüzde doksanı 3 günde 30 bin zarar ediyor genelde niyeyse yok mu şöyle 900k felan patlayan 3 günde?
  • 05-08-2024, 13:39:10
    #12
    fâni editör.
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ticaretçilerin yüzde doksanı 3 günde 30 bin zarar ediyor genelde niyeyse yok mu şöyle 900k felan patlayan 3 günde?
    patron adamsınız sonuçta ondan dolayı 900k diyorum
  • 05-08-2024, 13:39:47
    #13
    o adam instagram sayesinde para basıyor
    isbankin pazarama firmasının reklam yuzu oldu
    ayrıca çok fazla reklam alıyor
    ama kapaliyken nasil 6 milyon izlenmiş ilginç
  • 05-08-2024, 13:41:18
    #14
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük 10k kazanmak sana göre hayali bir şey olabilir o senin hayatının kazanç standartları ile alakalı. Senin gördüğün para aylık 10k iken ticaret ile uğraşan için günlük kazanç. Sen belliki dünyayı kendinden ibaret sanıyorsun.

    Ticaret ile uğraşan birisi bazen günlük 10k kazanır bazen günlük 50k kazanır bu kişinin yaptığı işe göre değişir. Haftalık instagrama 1 milyon tl reklam veren müşterim var. Senin kazanç dediğin o basit paraları reklama günlük basıyor insanlar.
    Hala olayı kişiselleştiriyosunuz delirdiniz mi arkadaşlar siz. Siz benim ne kadar kazandığımı nerden çıkardınız nereye saldıracağınızı şaşırmışsınız karşınızda muhattap bulamayınca. Freelan iş arayan kategorisine bak biraz günlük 100 lira için iş arayanlar var ben genelleme yapıyorum siz direk saldırıya geçiyosunuz. Dün de bi arkadaş vardı. Senin sosyal hayatın yok falan diyodu. Arkadaşlar yorum yaparken şahısı tanımadan onunla ilgili beyanda bulunmayın. 40 yaşımı geçtim hala insanlara anlatamadım bunu.
  • 05-08-2024, 13:41:40
    #15
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ticaretçilerin yüzde doksanı 3 günde 30 bin zarar ediyor genelde niyeyse yok mu şöyle 900k felan patlayan 3 günde?
    Herkesin zararı ölçeğine göre. 900k yı belki sen çok para olarak görebilirsin ama Instagram'dan reklam veren orta ölçekli şirket onu haftada reklam maliyeti olarak metaya veriyor. ( reklam maliyetinin %20 sini devlet metadan vergi olarak alıyor)

    İnsanların zarar etmesi belli ki hoşunuza gidiyor kendinizi böyle teselli ediyorsunuz belli ki hayatınızda size bol güneşler.
  • 05-08-2024, 13:42:38
    #16
    GoogleShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala olayı kişiselleştiriyosunuz delirdiniz mi arkadaşlar siz. Siz benim ne kadar kazandığımı nerden çıkardınız nereye saldıracağınızı şaşırmışsınız karşınızda muhattap bulamayınca. Freelan iş arayan kategorisine bak biraz günlük 100 lira için iş arayanlar var ben genelleme yapıyorum siz direk saldırıya geçiyosunuz. Dün de bi arkadaş vardı. Senin sosyal hayatın yok falan diyodu. Arkadaşlar yorum yaparken şahısı tanımadan onunla ilgili beyanda bulunmayın. 40 yaşımı geçtim hala insanlara anlatamadım bunu.
    Anlıyorum sizi. Hayatınızda Bol güneşler.
  • 05-08-2024, 13:43:39
    #17
    fâni editör.
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin zararı ölçeğine göre. 900k yı belki sen çok para olarak görebilirsin ama Instagram'dan reklam veren orta ölçekli şirket onu haftada reklam maliyeti olarak metaya veriyor.

    İnsanların zarar etmesi belli ki hoşunuza gidiyor kendinizi böyle teselli ediyorsunuz belli ki hayatınızda size bol güneşler.
    Allah herkesin gönlüne göre versin daha da fazlasını versin. Sevinirim. Fakat ben battık bittik diye duyar kasan elit elit konuşanlara ayar oluyorum ve kimsenin zarar ettiğine inanmıyorum. Bu yüzden de mevzuyu tiye alıyorum. Sen bana bakıp çok sinirlenme. Forumda herkes gergin zaten amacım şenlik olsun.
  • 05-08-2024, 13:44:24
    #18
    fâni editör.
    Ben iflah olmaz bir kulum. Konuyu çok kafanıza takmayın ticaretçiler.