Herkesin zararı ölçeğine göre. 900k yı belki sen çok para olarak görebilirsin ama Instagram'dan reklam veren orta ölçekli şirket onu haftada reklam maliyeti olarak metaya veriyor.
İnsanların zarar etmesi belli ki hoşunuza gidiyor kendinizi böyle teselli ediyorsunuz belli ki hayatınızda size bol güneşler.
Allah herkesin gönlüne göre versin daha da fazlasını versin. Sevinirim. Fakat ben battık bittik diye duyar kasan elit elit konuşanlara ayar oluyorum ve kimsenin zarar ettiğine inanmıyorum. Bu yüzden de mevzuyu tiye alıyorum. Sen bana bakıp çok sinirlenme. Forumda herkes gergin zaten amacım şenlik olsun.