bu ticaretçilerin yüzde doksanı 3 günde 30 bin zarar ediyor genelde niyeyse

yok mu şöyle 900k felan patlayan 3 günde?
Herkesin zararı ölçeğine göre. 900k yı belki sen çok para olarak görebilirsin ama Instagram'dan reklam veren orta ölçekli şirket onu haftada reklam maliyeti olarak metaya veriyor. ( reklam maliyetinin %20 sini devlet metadan vergi olarak alıyor)
İnsanların zarar etmesi belli ki hoşunuza gidiyor kendinizi böyle teselli ediyorsunuz belli ki hayatınızda size bol güneşler.