• 04-08-2024, 21:07:48
    #10
    Mehmet şimşek sen misin
  • 04-08-2024, 21:08:59
    #11
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstagramın kapalı olduğu 3 günde, Türk Halkı 6 Milyar TL zenginleşti.

    İnstagramda ki satış yapan sayfaların kapanmasından dolayı, olaya o taraftan bakan kişiler kaybın esnaf için, Türkiye için 6 Milyar TL olduğunu söylemekte.

    Bu da demek oluyor ki, Türk halkı 3 günde 6 Milyar TL alışveriş yapmadığı için 6 Milyar TL zenginleşti.
    moruk boyle bir mantık varmı ya ne yiyip içiyorsunuzda böyle kafalara giriyorsunuz. bu senin dediğin olay temelin balık fıkrasına benziyor hanı sizin evde akvaryum varmı muhabbeti.

    kardeşim instadan almasalar gidip magazadan da alsalar zaten ürünler yurt dışı geliyor. aynı şeyin laciverti oluyor vallaha ayakta alkışlıyorum seni bravo.
  • 04-08-2024, 21:11:49
    #12
    Platin üye
    Allah yardım etsin.
  • 04-08-2024, 21:14:56
    #13
    Allah akıl fikir ihsan eylesin 🤣
  • 04-08-2024, 21:20:10
    #14
    Yukarıda ki her biri birbirinden ayrı karakterleri görüyorsunuz değil mi ?

    İşte 3 gündür bizde bu şekilde size gülüyoruz Türkiye 6 Milyar TL kaybetti diyip duruyorsunuz ya ticaretten gram anlamadan, ne halde olduğunuzu bir görün, kendinizi rezil ettirmeyin başkalarına
  • 04-08-2024, 21:23:25
    #15
    Tamam
  • 04-08-2024, 21:25:21
    #16
    Sayıların büyüklüğü küçüklüğü mü mesele? Çığ etkisi mevcut. Sadece ben ürün satmadım meselesi değil bu olay. 10 sene iyi forumda iyi kalmışsınız.
  • 04-08-2024, 21:28:21
    #17
    ironi mi yapıyorsunuz gerçekten böylemi düşünüyorsunu anlamadım bişey.
  • 04-08-2024, 21:32:09
    #18
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayıların büyüklüğü küçüklüğü mü mesele? Çığ etkisi mevcut. Sadece ben ürün satmadım meselesi değil bu olay. 10 sene iyi forumda iyi kalmışsınız.
    İroni konusunu çok önemsemeyin.

    İki tarafında ne kadar absürt olduğunu göz önüne seriyorum.

    İki uç olmaktan sıyrılmadıkça saçma sapan argümanlar sundukça işleri inada bindirdikçe bir çözüm bulunamayacağını gösteriyorum.

    İki tarafta saygısız gördüğünüz gibi, hasta diyenler, hakaret edenler vb.

    Bu tarafın çomarı daha çomar onu gördüm.

    Gerçekçi verilerle gerçekçi bilgilerle itirazlarınızı yapın. İnsanlar sözlerinize değer versin. Böyle boş yorumlar, gereksiz saldırganlıklar, yok forumda iyi kalmışsın, yok allah sağlık versin vs. gerçeklik algısını yitirip, gördüğü ilk olaya hınçla atlayan insan örneğidir. Neyse gözler kapalı devam, iki tarafta