Sayıların büyüklüğü küçüklüğü mü mesele? Çığ etkisi mevcut. Sadece ben ürün satmadım meselesi değil bu olay. 10 sene iyi forumda iyi kalmışsınız.
İroni konusunu çok önemsemeyin.
İki tarafında ne kadar absürt olduğunu göz önüne seriyorum.
İki uç olmaktan sıyrılmadıkça saçma sapan argümanlar sundukça işleri inada bindirdikçe bir çözüm bulunamayacağını gösteriyorum.
İki tarafta saygısız gördüğünüz gibi, hasta diyenler, hakaret edenler vb.
Bu tarafın çomarı daha çomar onu gördüm.
Gerçekçi verilerle gerçekçi bilgilerle itirazlarınızı yapın. İnsanlar sözlerinize değer versin. Böyle boş yorumlar, gereksiz saldırganlıklar, yok forumda iyi kalmışsın, yok allah sağlık versin vs. gerçeklik algısını yitirip, gördüğü ilk olaya hınçla atlayan insan örneğidir. Neyse gözler kapalı devam, iki tarafta