1 saat sonra direksiyon sınavına gireceğim. Araba kullanmayı biliyorum. Deneyimliyim. Ama nedense kalabalık içinde yalnız olmak şu an bende heyecan yaptı. Hemen bilgisayarı aldım önüme ben de konu açayım dedim.
İyi dileklerinizi esirgemezseniz çok mutlu olurum. En azından yorumlarınızı okuyarak biraz daha rahatlarım ve yalnız hissetmem.