• 03-08-2024, 14:22:27
    #1
    Arkadaşlar merhaba, herkese iyi forumlar.
    1 saat sonra direksiyon sınavına gireceğim. Araba kullanmayı biliyorum. Deneyimliyim. Ama nedense kalabalık içinde yalnız olmak şu an bende heyecan yaptı. Hemen bilgisayarı aldım önüme ben de konu açayım dedim.
    İyi dileklerinizi esirgemezseniz çok mutlu olurum. En azından yorumlarınızı okuyarak biraz daha rahatlarım ve yalnız hissetmem.
  • 03-08-2024, 14:23:50
    #2
    Sakin kal, odağını verme zaten kullanıyormuşsun. Relax bi şekilde gerekeni yap ve çık.
  • 03-08-2024, 14:24:02
    #3
    Hiç kasma kimse yokmuş gibi miss
  • 03-08-2024, 14:27:44
    #4
    Sınav sırasında yani sürüş sırasında seninle konuşuyorlarsa bil ki ışıklara yakınsın veya bir tabela vs var, dikkatini test etmek istiyorlar, odağını kaybetme yeter hocam zaten biliyorsun, bildiğin şeyi yapacaksın
  • 03-08-2024, 14:41:30
    #5
    Hocam kimlere kimlere ehliyet veriliyor görüyorsunuz siz mi geçemeyeceksiniz kaldı ki zaten biliyorum diyorsunuz. Çok rahat bir şekilde gidin sınavınız kazanın ve gelin Allah yardımcınız olsun.
  • 03-08-2024, 15:03:04
    #6
    sinyali unutma ışıklara dikkat kavşaklara gelirken hız azalt gerisi kolay.
  • 03-08-2024, 15:15:29
    #7
    Son durum için bilgilendirin hocam merak ettim bende yakın zamanda direksiyon sınavına girdim hoca biraz kıl çıksa da aldım ehliyeti
  • 04-08-2024, 02:34:24
    #8
    Saate bakarsak zaten sınav bitmiş, başka arkadaşlara belki fikir verir. Derste ne yaptıysanız aynısını yapıyorsunuz, o kadar kasmayın sakin kalın. Komisyonla konuşmaya dalıp bir şeyleri kaçırmayın.
  • 05-08-2024, 09:54:09
    #9
    canyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saate bakarsak zaten sınav bitmiş, başka arkadaşlara belki fikir verir. Derste ne yaptıysanız aynısını yapıyorsunuz, o kadar kasmayın sakin kalın. Komisyonla konuşmaya dalıp bir şeyleri kaçırmayın.
    TheYuma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son durum için bilgilendirin hocam merak ettim bende yakın zamanda direksiyon sınavına girdim hoca biraz kıl çıksa da aldım ehliyeti
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sinyali unutma ışıklara dikkat kavşaklara gelirken hız azalt gerisi kolay.
    TFTF1D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kimlere kimlere ehliyet veriliyor görüyorsunuz siz mi geçemeyeceksiniz kaldı ki zaten biliyorum diyorsunuz. Çok rahat bir şekilde gidin sınavınız kazanın ve gelin Allah yardımcınız olsun.
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınav sırasında yani sürüş sırasında seninle konuşuyorlarsa bil ki ışıklara yakınsın veya bir tabela vs var, dikkatini test etmek istiyorlar, odağını kaybetme yeter hocam zaten biliyorsun, bildiğin şeyi yapacaksın
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kasma kimse yokmuş gibi miss
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin kal, odağını verme zaten kullanıyormuşsun. Relax bi şekilde gerekeni yap ve çık.
    Destek mesajlarınız ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. takdir ve tebrik edilerek sınavımı başarıyla geçtim. mükemmel bi duygu. bindiğim her arabayı kullanmak istiyordum. artık resmi ve belgeli olarak kullanabileceğim. direksiyon başından kalkmak istemiyorum hiç...