Saate bakarsak zaten sınav bitmiş, başka arkadaşlara belki fikir verir. Derste ne yaptıysanız aynısını yapıyorsunuz, o kadar kasmayın sakin kalın. Komisyonla konuşmaya dalıp bir şeyleri kaçırmayın.
Son durum için bilgilendirin hocam merak ettim bende yakın zamanda direksiyon sınavına girdim hoca biraz kıl çıksa da aldım ehliyeti
sinyali unutma ışıklara dikkat kavşaklara gelirken hız azalt gerisi kolay.
Hocam kimlere kimlere ehliyet veriliyor görüyorsunuz siz mi geçemeyeceksiniz kaldı ki zaten biliyorum diyorsunuz. Çok rahat bir şekilde gidin sınavınız kazanın ve gelin Allah yardımcınız olsun.
Sınav sırasında yani sürüş sırasında seninle konuşuyorlarsa bil ki ışıklara yakınsın veya bir tabela vs var, dikkatini test etmek istiyorlar, odağını kaybetme yeter hocam zaten biliyorsun, bildiğin şeyi yapacaksın
Hiç kasma kimse yokmuş gibi miss
Sakin kal, odağını verme zaten kullanıyormuşsun. Relax bi şekilde gerekeni yap ve çık.
Destek mesajlarınız ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. takdir ve tebrik edilerek sınavımı başarıyla geçtim. mükemmel bi duygu. bindiğim her arabayı kullanmak istiyordum. artık resmi ve belgeli olarak kullanabileceğim. direksiyon başından kalkmak istemiyorum hiç...