• 01-08-2024, 23:34:15
    #1
    Mercedes'den eşime bir adet araç aldım, 500 Bin TL civarı kapora gönderdim. gelen son zamlardan sonra aracımın kaporasını geri istedim, bayı kaporayı ödeyeceğini söyledi fakat alırken jet hızında alınan kapora günlerdir ortalıkta yok! üstelik sosyal mecralarda 5-6 ay kaporası ödenmeyen icralık olanlar bile var... sizce ne yapmalıyım? böyle giderse ulusal kanalların dikkatini çekmek için mercedes binasını dahi yakmayı düşünmeye başladım keriz değiliz yeter artık boş işlerle uğraşma mercedes paramı öde bu konuda bana ekşisözlük ve bir çok platformda yardımcı olabilecek arkadaşlar özelden yazarlarsa harika olur
  • 01-08-2024, 23:36:50
    #2
    Twitter üzerinden birşeyler yapmayı deneyin
  • 01-08-2024, 23:37:25
    #3
    Şikayet var sitesine yazın 1 günde dönerler
  • 01-08-2024, 23:41:16
    #4
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet var sitesine yazın 1 günde dönerler
    1 haftadır ortada para yok sallayan yok hallederiz diyip telefonlar üzerimize kapatılıyor tefeci mercedes benim gözümde tefeciden farksız
  • 01-08-2024, 23:42:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kapora 5-10 bin liradır yaw 500 bin çılgınlık. geçmiş olsun.
  • 01-08-2024, 23:46:10
    #6
    Kapora mı, ön ödeme mi? İkisi farklı şeyler. 500.000TL sanırım ön ödeme, bu kadar "kapora" olmaz çünkü.
    Sözleşme imzaladınız mı?
    Sözleşmede cayma hakkınız var mı? Varsa şartları neler?
  • 01-08-2024, 23:55:39
    #7
    Hocam dm ilettim.
  • 01-08-2024, 23:56:29
    #8
    Adsense | Investor
    İstanbul ise yardımcı olabilirim, hangi show room?
  • 02-08-2024, 00:06:58
    #9
    bayilik bi durum yok parayı genel merkez alıyor zaten haliyle onlarla davalık olacağım büyük ihtimalle