Kapora mı, ön ödeme mi? İkisi farklı şeyler. 500.000TL sanırım ön ödeme, bu kadar "kapora" olmaz çünkü.
Sözleşme imzaladınız mı?
Sözleşmede cayma hakkınız var mı? Varsa şartları neler?