Mercedes'den eşime bir adet araç aldım, 500 Bin TL civarı kapora gönderdim. gelen son zamlardan sonra aracımın kaporasını geri istedim, bayı kaporayı ödeyeceğini söyledi fakat alırken jet hızında alınan kapora günlerdir ortalıkta yok! üstelik sosyal mecralarda 5-6 ay kaporası ödenmeyen icralık olanlar bile var... sizce ne yapmalıyım? böyle giderse ulusal kanalların dikkatini çekmek için mercedes binasını dahi yakmayı düşünmeye başladım keriz değiliz yeter artık boş işlerle uğraşma mercedes paramı öde bu konuda bana ekşisözlük ve bir çok platformda yardımcı olabilecek arkadaşlar özelden yazarlarsa harika olur