Youtube kanalı satmıştım. Zaten YT ile ilgileniyordum önceden. 1500₺ gibi bir miktardı. Kanal şans eseri denk gelmişti 400₺'ye filan almıştım nereden satabilirim diye araştırırken R10'u bulup kayıt olmuştum. O şekil başladık 2 yılı geçmiş şimdi kontrol edince şok oldum