• 31-07-2024, 18:39:43
    #1
    En iyisi sanırım
    Forumda herkesin bir ilki var.
    Sizin foruma üye olduğunuzda yaptığınız ilk ticaret neydi?

    Ve daha önemlisi, şu anda farklı bir sektöre mi hizmet veriyorsunuz?

    Yorumları alalım.
  • 31-07-2024, 18:42:10
    #2
    Universal kumanda satışı 😂 11 TL di galiba

    Daha sonra android web view tavan fiyat kuralı yoktu 10 TL den onu daha sonra web 😂
  • 31-07-2024, 18:42:56
    #3
    Tasarım yaptırmıştım
    • Gelistirici
    Gelistirici bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-07-2024, 18:43:51
    #4
    En iyisi sanırım
    WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Universal kumanda satışı 😂 11 TL di galiba

    Daha sonra android web view tavan fiyat kuralı yoktu 10 TL den onu daha sonra web 😂
    Güzel dönemler
  • 31-07-2024, 18:45:22
    #5
    İçerik üretmiştim bir üyeye. Evet içerik ajansı kurarak devam ettiriyorum. Sanırım 16 yaşındaydım o zamanlarda. Silinen bir başka üyeliğim vardı.
    • Gelistirici
    Gelistirici bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-07-2024, 18:50:11
    #6
    Moderatör
    5k takipçili instagram hesabı satmıştım, halen aynı sektörde satış yapmaya devam ediyorum.
  • 31-07-2024, 18:53:56
    #7
    Gmail hesabı satın almıştım maps işleri için ama şuan sıkıldığım için maps işlerine devam etmiyorum
  • 31-07-2024, 18:55:34
    #8
    R10.NET'in Bence En İyisi
    İlki Spotify aile üyeliği, daha sonra biraz saat sattım. Daha sonra da bambaşka şeyler yapmaya başladım.
  • 31-07-2024, 18:57:40
    #9
    Youtube kanalı satmıştım. Zaten YT ile ilgileniyordum önceden. 1500₺ gibi bir miktardı. Kanal şans eseri denk gelmişti 400₺'ye filan almıştım nereden satabilirim diye araştırırken R10'u bulup kayıt olmuştum. O şekil başladık 2 yılı geçmiş şimdi kontrol edince şok oldum