Konu
R10'da yaptığınız ilk ticaret neydi?
31-07-2024, 18:39:43
#1
Gelistirici
En iyisi sanırım
Forumda herkesin bir ilki var.
Sizin foruma üye olduğunuzda yaptığınız ilk ticaret neydi?
Ve daha önemlisi, şu anda farklı bir sektöre mi hizmet veriyorsunuz?
Yorumları alalım.