Konu
R10'da yaptığınız ilk ticaret neydi?
31-07-2024, 18:43:51
#4
Gelistirici
En iyisi sanırım
WooPSs36 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Universal kumanda satışı 😂 11 TL di galiba
Daha sonra android web view tavan fiyat kuralı yoktu 10 TL den onu daha sonra web 😂
Güzel dönemler