Gece sokakta yürürken bu başıboş sokak köpeklerinden kaçmaktan bıktım usanmıştım. Bir erkek olarak ben bile zor duruma düşüyorsam köpeklerden dolayı, kadınları, yaşlıları ve çocukları düşünün bir de.
Bir an önce toplasınlar uyutuyorlar mı ne yapıyorlarsa yapsınlar, avrupa gibi bomboş görmek istiyorum sokakları.