Yahu hocam yapmayın ne alakası var birinci resimdekiyle ikinci resimdekinin ? Biri tamamen eğitilmiş kimseye zararı olmayan ve yararı olan sokakta başıboş dolaşmayan bir hayvan. Diğeri ise popülasyon sebebiyle çeteleşme yoluna giden ve insanların korkmasına hatta kaza geçirmesine sebep olan bir hayvan. Anlamıyorum hayvan sevgisi sadece köpeklere neden besleniyor ? Bulunduğum yerde köpekler tarafından parçalanan kedi cesetleri topluyoruz sürekli. Şehir dışında bir yerde yaşıyorum yaban tavşanlarını görürdük artık göremiyoruz en son bir kaç tane parçalanan gördük. Kedi olmadığı için site içinde yemek artıkları sebebiyle fare popülasyonu da arttı. Geçen sene pire için komple apartman ilaçlandı köpekler yüzünden. Kaza geçiren 4 paketçi oldu. Misafirleri karşılamak için aşağıya iniyoruz. Sinek böcek vs cabası yine dökülen yemek artıkları yüzünden. Bu hayvanlar kışları bir deri bir kemik dolaşıyor çünkü yeri sokak değil. Adam gibi koşullarda bakılmalı. Gerçekten popülasyonları çok arttı ve artık insanlara diğer hayvanlara zarar vermeyi bırak ciddi ciddi çevreye de zarar veriyorlar. Yani öyle bir lanse ediliyor ki sanki sahipli evde beslenen köpeklerde zorla alınılacakmış gibi.