• 26-07-2024, 11:03:50
    #1
    backlinkmatik.com
    Senelerce güneş kremi kullanmadım, ağustos sıcağında dahi öğlen vakti güneşin altında saatlerde tişörtsüz gezinirdim en ufak yanma soyulma olmazdı. Ne zaman eşimin gazına gelip güneş kremi kullanmaya başladım, ondan sonra sürmeyi unutayım, az süreyim vs. yanmalar soyulmalar olmaya başladı. Bildiğin sapa sağlam cildimi mahvetti bu zımbırtı, nerden bulaştım arkadaş aklıma yanıyorum, bir de vıcık vıcık....

    Güneş kremi ile aranız nasıl dostlar?
  • 26-07-2024, 11:09:03
    #2
    Kullanıyorum ve cilt sağlığı için kullanmak da gerekiyor. SebaMed önerebilirim.
  • 26-07-2024, 11:12:03
    #3
    Kullanmıyorum Çokta inanmıyorum açıkçası kullananlarda cilt kanseri oranı daha fazla en iyisi yandık mı yoğurt sürmek eski düzenden devam
  • 26-07-2024, 11:16:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1 hafta önce güneş kremi sürmeden denize girip o günü güneş kremsiz geçirdim . Sonuç 1 haftadır derim kıpkırmızı geceleri uyuyamıyorum. Yakında soyulmaya da başlayacak. Cildiniz bryaz ise krem surmeden cikmayin
  • 26-07-2024, 11:31:48
    #5
    Tenim buğday tenli 5 dakika kırsal da güneşte kalayım ensem,yüzüm , kollarım hemen yanıyor güneş kremi sürdüğümde de aynı oluyor
  • 26-07-2024, 11:33:13
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vücut için ayrı yüz ve boyun için ayrıdır. Yüz ve boyun kesinlikle kullanılmalı la rosha posay yada the vivia öneririm.