Senelerce güneş kremi kullanmadım, ağustos sıcağında dahi öğlen vakti güneşin altında saatlerde tişörtsüz gezinirdim en ufak yanma soyulma olmazdı. Ne zaman eşimin gazına gelip güneş kremi kullanmaya başladım, ondan sonra sürmeyi unutayım, az süreyim vs. yanmalar soyulmalar olmaya başladı. Bildiğin sapa sağlam cildimi mahvetti bu zımbırtı, nerden bulaştım arkadaş aklıma yanıyorum, bir de vıcık vıcık....
Güneş kremi ile aranız nasıl dostlar?