• 25-07-2024, 20:58:26
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,

    Seslendirme yapmak istiyorum, ses tonum fena değil diye düşünüyorum. Bu konuda bilgisi olanlardan yorum rica edebilir miyim? Bu arada örnek kısa bir metin seslendirdim aşağıya bırakıyorum.


    https://vimeo.com/990221962
  • 25-07-2024, 21:00:29
    #2
    bence çok iyi hocam ses tonunuz. başarılı
  • 25-07-2024, 21:04:29
    #3
    İstediğinle alakalı mı bilmiyorum ama aklıma instagram keşfette ki mod sayfaları geldi
  • 25-07-2024, 21:21:45
    #4
    rhnkrl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence çok iyi hocam ses tonunuz. başarılı
    Güzel düşünceleriniz çok teşekkür ediyorum.

    cebrailsanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğinle alakalı mı bilmiyorum ama aklıma instagram keşfette ki mod sayfaları geldi
    Çok teşekkür ederim, instagram üzerinde aksiyon almak faydalı dediğiniz gibi. Bu aklımdaki maddelerden biri.
  • 25-07-2024, 21:28:16
    #5
    Bu işi profesyonel yapacaksan ilerisi için mutlaka sesini ve kendini eğitmen gerekli...
  • 26-07-2024, 09:48:20
    #7
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işi profesyonel yapacaksan ilerisi için mutlaka sesini ve kendini eğitmen gerekli...
    Evet niyetim bu ÅŸekilde, inÅŸaallah bakalım. 😌