Seslendirme yapmak için ne yapabiliriz? :) - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Seslendirme yapmak için ne yapabiliriz? :)
6
●
188
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Seslendirme yapmak için ne yapabiliriz? :)
25-07-2024, 20:58:26
#1
xdrive
Merhaba arkadaÅŸlar,
Seslendirme yapmak istiyorum, ses tonum fena değil diye düşünüyorum. Bu konuda bilgisi olanlardan yorum rica edebilir miyim? Bu arada örnek kısa bir metin seslendirdim aşağıya bırakıyorum.
https://vimeo.com/990221962
25-07-2024, 21:00:29
#2
rhnkrl
bence çok iyi hocam ses tonunuz. başarılı
25-07-2024, 21:04:29
#3
cebrailsanli
İstediğinle alakalı mı bilmiyorum ama aklıma instagram keşfette ki mod sayfaları geldi
25-07-2024, 21:21:45
#4
xdrive
rhnkrl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence çok iyi hocam ses tonunuz. başarılı
Güzel düşünceleriniz çok teşekkür ediyorum.
cebrailsanli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstediğinle alakalı mı bilmiyorum ama aklıma instagram keşfette ki mod sayfaları geldi
Çok teşekkür ederim, instagram üzerinde aksiyon almak faydalı dediğiniz gibi. Bu aklımdaki maddelerden biri.
25-07-2024, 21:28:16
#5
ua87
Bu işi profesyonel yapacaksan ilerisi için mutlaka sesini ve kendini eğitmen gerekli...
25-07-2024, 21:33:55
#6
samet60
https://youtube.com/shorts/TuO4hoITX...D_qQams-tpRoyC
26-07-2024, 09:48:20
#7
xdrive
ua87 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu işi profesyonel yapacaksan ilerisi için mutlaka sesini ve kendini eğitmen gerekli...
Evet niyetim bu ÅŸekilde, inÅŸaallah bakalım. 😌
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler