Merhaba arkadaşlar,

Seslendirme yapmak istiyorum, ses tonum fena değil diye düşünüyorum. Bu konuda bilgisi olanlardan yorum rica edebilir miyim? Bu arada örnek kısa bir metin seslendirdim aşağıya bırakıyorum.


https://vimeo.com/990221962