• 25-07-2024, 17:19:34
    #19
    okurken çok fazla küfür ettim, gerçekten çok sabırlısınız hocam Rabbim yardımcınız olsun
  • 25-07-2024, 17:21:42
    #20
    Bunun kötek vakti gelmis
  • 25-07-2024, 17:43:01
    #21
    50 yuze bakma bir an eveli boş bir yer bul kaçarak kurtul başını dolaştırısın.
    yeni kiralayacagın adamlada peşin peşin konuş. ona gore kontrat yap
  • 25-07-2024, 17:45:41
    #22
    Allah ev sahibinin de Kiracının da hayırlısını versin.
  • 25-07-2024, 17:48:07
    #23
    Bu ülkede bir zam yapmayan benmi vardım ya çarşının gobeginde 2 dükkan var biri 6 bin biri 5 binden duruyor
  • 25-07-2024, 18:00:51
    #24
    Gerilmeyin sakin kalın.
    Bizimki de her sene evi satacağım diyor.
    Bu sene kafaya koydum evi alacağım ne kadar borç bulabilirsem + kredi vs.. alacağım o evi bir aksilik olmaz ise, tabiki fiyat da anlaşırsak.
    Dar boğaz etmiyor ama her sene kiraya %100 zam yapıyor.
    İyi hoş insan ama devamlı aynı şeyleri yaşamak huzursuz ediyor, her sene ev bakıyorum.
  • 25-07-2024, 18:07:29
    #25
    Üyeliği durduruldu
    böyle insanlarla uğraşmaktansa çık gitsin. tek ev onun değil. elbet masrafınız olacak ama kafanız rahat olur. küçük beyinli insanlarla uğraşmak zor!
  • 25-07-2024, 18:13:16
    #26
    türkiye şahlanıyor....
  • 25-07-2024, 18:21:37
    #27
    Platin üye
    Hem ev sahibi hem kiracı olarak;

    Hır gür çıkmayacak, tadınız kaçmayacaksa: 5. yıldan sonra kira tespit davası açabiliyor ve kendisi talep edeceği kirayı söylemesi gerekiyor, dava sonuçlanana kadar talep ettiği kira bu enflasyonist ortamda kuş kadar kalıyor, 10. yıldan önce tahliye davası açamıyor, yine 2 sene sürüyor. Tüm süreçte TÜFE oranında zammınızı yaparak devam edebilirsiniz. Sadece kiranın gününü sektirmeyin, 1 gün geciktirmek bile sorun yaratacaktır ve haksız duruma düşersiniz.

    Kendim kiracı olarak, 2 kat zam yapmış, 3 kat zam yapmış umrumda değil, son zammımız %250 oranında yaptık, direkt Whatsapp'tan yazar, tabiki nasıl isterseniz der geçerim. Mayıs ayında zam yaptık, 3 ayda kira kuş kadar kaldı, bedavaya oturuyorum.