Hem ev sahibi hem kiracı olarak;
Hır gür çıkmayacak, tadınız kaçmayacaksa: 5. yıldan sonra kira tespit davası açabiliyor ve kendisi talep edeceği kirayı söylemesi gerekiyor, dava sonuçlanana kadar talep ettiği kira bu enflasyonist ortamda kuş kadar kalıyor, 10. yıldan önce tahliye davası açamıyor, yine 2 sene sürüyor. Tüm süreçte TÜFE oranında zammınızı yaparak devam edebilirsiniz. Sadece kiranın gününü sektirmeyin, 1 gün geciktirmek bile sorun yaratacaktır ve haksız duruma düşersiniz.
Kendim kiracı olarak, 2 kat zam yapmış, 3 kat zam yapmış umrumda değil, son zammımız %250 oranında yaptık, direkt Whatsapp'tan yazar, tabiki nasıl isterseniz der geçerim. Mayıs ayında zam yaptık, 3 ayda kira kuş kadar kaldı, bedavaya oturuyorum.