Gerilmeyin sakin kalın.
Bizimki de her sene evi satacağım diyor.
Bu sene kafaya koydum evi alacağım ne kadar borç bulabilirsem + kredi vs.. alacağım o evi bir aksilik olmaz ise, tabiki fiyat da anlaşırsak.
Dar boğaz etmiyor ama her sene kiraya %100 zam yapıyor.
İyi hoş insan ama devamlı aynı şeyleri yaşamak huzursuz ediyor, her sene ev bakıyorum.