slowy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sokak hayvanlarına yönelik teklif kabul edildi
40
●2.286
- 24-07-2024, 04:08:27Hocam birçok çocuk hayatında bir hayvan beslemeden, temas etmeden ergenlik çağına geliyor. Bırak köpeği koyun, kuzu bile görmemiş ne olduğunu bile bilmeyen çocuklar var. Benim bahçeme girip köpeğe sopayla vurduktan sonra köpek ısırınca, kıyameti koparan komşularım var. Benim özel mülkümde senin ne işin var demeye dilim varmıyor.Blackbirdtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apartman dairesinde tablet ve bilgisayara gömülü sokaktan, canlılardan, doğadan ve insanlardan soyut bir nesil yetiştiriliyor. Allah sonumuzu hayır etsin. - 24-07-2024, 04:08:46Denizli’de Gerzele’de oturuyoruz. Sabah namazlara gitmek için su tesisatçısından 1 buçuk metre kalın boru kestirdim onunla gidip geliyorum namaza. Yakalasalar direk parçalayacaklar. Bizim mahalle de Savcı, Hakim, Belediye Başkanları ve Denizli’nin en zengin insanlarının oturduğu semt.
Sonuç olarak 1 sene bekletilecek barınaklarda toplanan hayvanlar onlar içinde iyi yönünden bakmak lazım. Aç olunca saldırıyorlar, insanlar da açlık yüzünden çıkarıyorlar savaşları. - 24-07-2024, 04:09:53Üyeliği durdurulduBuna bende karşıyım zaten hocam, fakat çözüm öldürmek değil. Bunu anlamıyorsunuz.Makale360 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2024, 04:11:00Üyeliği durdurulduMetni gözün yerine başka bir organınla okuduğun belli, toplayalım ama öldürmeyelim. Hayır, değilim.Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2024, 04:11:31Valla ben tam ortasındayım hocam ne öldürülsün ne de yaşasın diyenlerdenim Türkiye’de milyonlar tepki gösterdi alın evinize besleyin o zaman diyip çıkabilirim normalde ama ortamı yumuşatmak gerekli.YGTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2024, 04:12:55Hangi dâhiyane fikir ile hangi barınağa koyacaksın o köpekleri onu da söyle hemen yapalımYGTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2024, 04:17:51Üyeliği durdurulduBarınağa koymayacaksın. Burada Muğla'da bir üniversiteye doğal yaşam parkı yapılmış. Tamamen ormanlık bir alan ve hayvanlar doğal ortamlarında bir arada yaşıyor.Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahipsiz sokak hayvanları kontrollü bir şekilde toplatılmalı ve bu süreç titizlikle yürütülmeli. Toplanan hayvanlar için çeşitli gruplandirma ve kategori sistemi kullanarak daha sistematik bir yönetim sağlanmalı ve uygun personeller atanmalı.
Tüm bunlara rağmen rehabilite olmamış, sağlıksız, acı çeken veya rahatsız hayvanlar uyutulmalı.
Yani itlaf ilk değil, en son çözüm olarak uygulanarak bu süreci yıkmak yerine desteklemeli.
Var mı bir itirazın?