• 24-07-2024, 04:01:57
    #10
    slowy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka çozumlerde var tabi sadece saldırgan olanları uyutmak gibi vb ama bunlar reddedildi yapabileceğimiz birşey yok bende desteklerdim diğer çozumleri ancak yapılabilecek hiç birşey yok şuanlık
    Kuduz köpeklerin karantinaya alınmasını, saldırgan köpeklerin rehabilite edilmesini, eğer edilemiyorsa uyutulmasını tabi ki destekliyorum. O durumda mantıklı çözüm uyutmaktır.
  • 24-07-2024, 04:05:21
    #11
    Platin üye
    Bu Kanuna karşı çıkan Kim varsa evinde besleyebilir. Boşuna duyar kasmanin bir mantığı yok. Bir çocuk ebediyen uyumaktansa, bin köpek uyusun. Kendi çocuğunuzun başına gelmedikçe anlamayacaksınız biliyorum !
  • 24-07-2024, 04:08:27
    #12
    Blackbirdtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya girmek istemedim ama girdim yinede.

    Bu kararı destekleyen cani kesime sesleniyorum sadece.
    Bir gün sokakta olmayan köpek yüzünden sabahın 5 inde okula giden çocuğunuzu o öldürdüğünüz köpeklerin hakkı için ya kurt, ya domuza umarım av olurlar da o köpeklerin değerini anlarsınız.
    Hiç bir çocuk ölmemeli, ancak bu kararı destekleyen kesmin çocuklarından ne vatana, ne millete, ne de kendine hayır gelmez.
    Daha bugün kendi köpeklerimi gezdirirken 5-6 çocuğun tacizine uğradık?
    Köpeğe havlıyorlar. Kışkırtıyorlar köpeklerimi.
    Demek ki aile eğitimi almamışlar.
    Ben ne mi yaptım? Üstlerine saldım ( Golden ıssırmaz, saldırmaz oyun maksatlı koştular işin ciddiyetinden ziyade )
    Sonra bir anda tasmadan çıktı ve çocuğu kovaladı, 2. köpeğimle de köşeye sıkışan çocuklara korku dolu anlar yaşattım.
    İyi de yaptım. Hiç bir çocuk zarar görmedi ama tek seferde 5-6 çocuğa ailesinin veremediği dersi verdim.

    Şimdi tabi ki de o çocuklar ıssırılsa, bişey olsa üzülürüm içim yanar. Lakin, bu işin sonunu biliyoruz. Ya katiller, ya tecavüzcü. Sahipsiz değil bakın, sahipli köpeğe yapıyorlar bunu.
    Kim bilir sahipsizlere neler yapıyorlar da o köpekler ıssırıyor onları?

    Yani işin özeti, ne çocuklar ölsün, ne bu yasa kabul görsün.
    Ama bu yasanın destekçileri, bir gün o köpeklere muhtaç kalsın. Tek temennim budur.
    Hocam birçok çocuk hayatında bir hayvan beslemeden, temas etmeden ergenlik çağına geliyor. Bırak köpeği koyun, kuzu bile görmemiş ne olduğunu bile bilmeyen çocuklar var. Benim bahçeme girip köpeğe sopayla vurduktan sonra köpek ısırınca, kıyameti koparan komşularım var. Benim özel mülkümde senin ne işin var demeye dilim varmıyor.

    Apartman dairesinde tablet ve bilgisayara gömülü sokaktan, canlılardan, doğadan ve insanlardan soyut bir nesil yetiştiriliyor. Allah sonumuzu hayır etsin.
  • 24-07-2024, 04:08:46
    #13
    Denizli’de Gerzele’de oturuyoruz. Sabah namazlara gitmek için su tesisatçısından 1 buçuk metre kalın boru kestirdim onunla gidip geliyorum namaza. Yakalasalar direk parçalayacaklar. Bizim mahalle de Savcı, Hakim, Belediye Başkanları ve Denizli’nin en zengin insanlarının oturduğu semt.

    Sonuç olarak 1 sene bekletilecek barınaklarda toplanan hayvanlar onlar içinde iyi yönünden bakmak lazım. Aç olunca saldırıyorlar, insanlar da açlık yüzünden çıkarıyorlar savaşları.
  • 24-07-2024, 04:09:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Makale360 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denizli’de Gerzele’de oturuyoruz. Sabah namazlara gitmek için su tesisatçısından 1 buçuk metre kalın boru kestirdim onunla gidip geliyorum namaza. Yakalasalar direk parçalayacaklar. Bizim mahalle de Savcı, Hakim, Belediye Başkanları ve Denizli’nin en zengin insanlarının oturduğu semt.

    Sonuç olarak 1 sene bekletilecek barınaklarda toplanan hayvanlar onlar içinde iyi yönünden bakmak lazım. Aç olunca saldırıyorlar, insanlar da açlık yüzünden çıkarıyorlar savaşları.
    Buna bende karşıyım zaten hocam, fakat çözüm öldürmek değil. Bunu anlamıyorsunuz.
  • 24-07-2024, 04:11:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın öbürgün 2, 3 yaşıındaki çocuğunu tutup öldürürse o köpekler görürsün, köpekler anda yaşar ne geçmişi ne geleceği bilir.
    EÅŸcinsel misin?
    Metni gözün yerine başka bir organınla okuduğun belli, toplayalım ama öldürmeyelim. Hayır, değilim.
  • 24-07-2024, 04:11:31
    #16
    YGTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna bende karşıyım zaten hocam, fakat çözüm öldürmek değil. Bunu anlamıyorsunuz.
    Valla ben tam ortasındayım hocam ne öldürülsün ne de yaşasın diyenlerdenim Türkiye’de milyonlar tepki gösterdi alın evinize besleyin o zaman diyip çıkabilirim normalde ama ortamı yumuşatmak gerekli.
  • 24-07-2024, 04:12:55
    #17
    YGTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metni gözün yerine başka bir organınla okuduğun belli, toplayalım ama öldürmeyelim. Hayır, değilim.
    Hangi dâhiyane fikir ile hangi barınağa koyacaksın o köpekleri onu da söyle hemen yapalım
  • 24-07-2024, 04:17:51
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi dâhiyane fikir ile hangi barınağa koyacaksın o köpekleri onu da söyle hemen yapalım
    Barınağa koymayacaksın. Burada Muğla'da bir üniversiteye doğal yaşam parkı yapılmış. Tamamen ormanlık bir alan ve hayvanlar doğal ortamlarında bir arada yaşıyor.

    Sahipsiz sokak hayvanları kontrollü bir şekilde toplatılmalı ve bu süreç titizlikle yürütülmeli. Toplanan hayvanlar için çeşitli gruplandirma ve kategori sistemi kullanarak daha sistematik bir yönetim sağlanmalı ve uygun personeller atanmalı.

    Tüm bunlara rağmen rehabilite olmamış, sağlıksız, acı çeken veya rahatsız hayvanlar uyutulmalı.

    Yani itlaf ilk değil, en son çözüm olarak uygulanarak bu süreci yıkmak yerine desteklemeli.

    Var mı bir itirazın?