YGTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buna bende karşıyım zaten hocam, fakat çözüm öldürmek değil. Bunu anlamıyorsunuz.
Valla ben tam ortasındayım hocam ne öldürülsün ne de yaşasın diyenlerdenim Türkiye’de milyonlar tepki gösterdi alın evinize besleyin o zaman diyip çıkabilirim normalde ama ortamı yumuşatmak gerekli.