Merhaba arkadaşlar
Ssangyong 2011 model dizel otomatik vites
Güney Kore menşeili
Piyasası olmadığı için fiyatı ucuz
Çok heveslendim ama otomobil bilgim yok
Yorumlarınıza ihtiyacım var
Ssangyong Active Sports alınır mı?
6
●204
- 22-07-2024, 00:06:32
- 22-07-2024, 00:35:04Hocam 2011 model ayrıca otomatik zaten parça sorunu vardır ayrıca otomatik şanzımana birşey olsa parçası bulunmaz birde bu arabayı tamir edecek usta Türkiye'de varmı bilmiyorum evet yeni modelleri var ama hepsi servis destekli eskilerine güven olmaz bu araç yerine daha bilindik bir marka bakın bence
- 22-07-2024, 08:44:16Motor ve şanzumanı mercedes diye biliyorum. Kötü araç değil ama piyasası yok çok zor satarsınız. O fiyat aralığında pick-up tarI değil ama 1996-1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 ZJ veya 1999-2004 Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ öneririm. Bende de 4.7 olanı var. Sadece vergisi biraz yüksek geri kalanı güzel.
- 22-07-2024, 11:09:49Malzeme konusunda yorar. Kolay bulunmaz ve pahalı olur. Diğer kore araçları gibi değil. Ustası da zordur, herkes bakmaz.