• 22-07-2024, 00:06:32
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Ssangyong 2011 model dizel otomatik vites
    Güney Kore menşeili
    Piyasası olmadığı için fiyatı ucuz
    Çok heveslendim ama otomobil bilgim yok
    Yorumlarınıza ihtiyacım var
  • 22-07-2024, 00:35:04
    #2
    Hocam 2011 model ayrıca otomatik zaten parça sorunu vardır ayrıca otomatik şanzımana birşey olsa parçası bulunmaz birde bu arabayı tamir edecek usta Türkiye'de varmı bilmiyorum evet yeni modelleri var ama hepsi servis destekli eskilerine güven olmaz bu araç yerine daha bilindik bir marka bakın bence
  • 22-07-2024, 00:36:27
    #3
    hocam siz siz olun bilindik piyasa araçları bakın derim hem aldığınızda sorun yaşarsınız hem de satarken zorlanırsınız
  • 22-07-2024, 00:40:54
    #4
    Hayatımızda 1 kere alma gafletine düştük, takasta gelmişti bize. Bu kadar çirkin başka bir araç yoktur herhalde, satana kadar canımız çıkmıştı. Araç kalitesiz değil, aksine şaşırtıcı derecede iyiydi ama elinizde kalır. Parçası bulunsada pahalıdır.
  • 22-07-2024, 01:16:41
    #5
    @DoraOtomotiv;
  • 22-07-2024, 08:44:16
    #6
    Motor ve şanzumanı mercedes diye biliyorum. Kötü araç değil ama piyasası yok çok zor satarsınız. O fiyat aralığında pick-up tarI değil ama 1996-1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 ZJ veya 1999-2004 Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ öneririm. Bende de 4.7 olanı var. Sadece vergisi biraz yüksek geri kalanı güzel.
  • 22-07-2024, 11:09:49
    #7
    Malzeme konusunda yorar. Kolay bulunmaz ve pahalı olur. Diğer kore araçları gibi değil. Ustası da zordur, herkes bakmaz.