Merhaba arkadaşlar
Ssangyong 2011 model dizel otomatik vites
Güney Kore menşeili
Piyasası olmadığı için fiyatı ucuz
Çok heveslendim ama otomobil bilgim yok
Yorumlarınıza ihtiyacım var