• 21-07-2024, 16:06:58
    #28
    Kdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hükümet düşsün de gerekirse bizi amerikalılar yönetsin diyenlerle aynı zihniyet. Bravo siyonistleri desteklemeye devam edin. Hesabınız çok çetin olacak inançlı olsanız da olmasanız da.

    al shaya group kimdir bi araştır, amerikan menşeili firma devredildi, araplara satıldı, katarlı müslüman kardeşlerimiz artık starbucksın sahipleri.
  • 21-07-2024, 16:08:56
    #29
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gereksiz agresifsiniz.

    yoo aksine çok cool dalga geçer bi uslüpla yazdım yazı dilinde belli olmuyor
    • Gelistirici
    Gelistirici bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-07-2024, 16:10:55
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    al shaya group kimdir bi araştır, amerikan menşeili firma devredildi, araplara satıldı, katarlı müslüman kardeşlerimiz artık starbucksın sahipleri.
    İsraili destekleyen, siyonistleri destekleyen isterse sabahtan akşama Kuranla poz versin müslümanım diye. Onlar müslüman olamaz. Siyonistlere destek verenler imanlı müslümanlar olamazlar. Hangi ülkeden hangi dinden olduklarının bir önemi yok.

    Bugün starbucks, coca cola, pepsi, mc donalds gibi firmalar aleni şekilde, boy boy reklam vererek israil ordusuna sponsor olduklarını gösteriyorlar mı? Gösteriyorlar. Konu bitmiştir. Kimin olduğunun bir önemi yok. Hiçbir müslüman da onların malını alamaz haramdır. Hesapları da çok çetin olacaktır. Göreceğiz o günde.
  • 21-07-2024, 16:18:03
    #31
    Kdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsraili destekleyen, siyonistleri destekleyen isterse sabahtan akşama Kuranla poz versin müslümanım diye. Onlar müslüman olamaz. Siyonistlere destek verenler imanlı müslümanlar olamazlar. Hangi ülkeden hangi dinden olduklarının bir önemi yok.

    Bugün starbucks, coca cola, pepsi, mc donalds gibi firmalar aleni şekilde, boy boy reklam vererek israil ordusuna sponsor olduklarını gösteriyorlar mı? Gösteriyorlar. Konu bitmiştir. Kimin olduğunun bir önemi yok. Hiçbir müslüman da onların malını alamaz haramdır. Hesapları da çok çetin olacaktır. Göreceğiz o günde.
    eyw baba ben rüzgara karşı durmaya gidiyorum

  • 21-07-2024, 17:46:52
    #32
    Siyasi olarak yorumluyorum ben
  • 21-07-2024, 18:40:44
    #33
    sametdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu okurken espressolab da olmam peki
    Dizayn işini çok iyi biliyorlar ve bilgisayarı ile çalışmak isteyenler için rahat masa koltuk sunuyorlar.
    Bu yüzden bile gelinir.
    İnternet ücretsiz mi?
  • 21-07-2024, 19:37:38
    #34
    yok siyasilerin arka çıkması yok boykot işe yardı diyenler üstünkörü yorum yapıyor. herkes parasına bakıyor ve franchise verdiklerinde kar marjlar çok yüksek ve bundan dolayı büyüyorlar. sanırım markanın kendi yanlış hatırlamıyorsam sadece 7 şubesi var ve bir videoda kurucu abi kar marjının %22-25 arası olduğunu söylemişti
  • 21-07-2024, 19:42:17
    #35
    Arkadan itisli bmw style .
  • 21-07-2024, 20:57:02
    #36
    O starbuksa baskı yaptıranların cidden kendi kafalarına göre olduğunu mu düşünüyorsunuz bunların finansörü sizce kim