yok siyasilerin arka çıkması yok boykot işe yardı diyenler üstünkörü yorum yapıyor. herkes parasına bakıyor ve franchise verdiklerinde kar marjlar çok yüksek ve bundan dolayı büyüyorlar. sanırım markanın kendi yanlış hatırlamıyorsam sadece 7 şubesi var ve bir videoda kurucu abi kar marjının %22-25 arası olduğunu söylemişti