Hükümet düşsün de gerekirse bizi amerikalılar yönetsin diyenlerle aynı zihniyet. Bravo siyonistleri desteklemeye devam edin. Hesabınız çok çetin olacak inançlı olsanız da olmasanız da.
al shaya group kimdir bi araştır, amerikan menşeili firma devredildi, araplara satıldı, katarlı müslüman kardeşlerimiz artık starbucksın sahipleri.