• 20-07-2024, 21:34:35
    #1
    En iyisi sanırım
    Espressolab nasıl bu kadar hızlı büyüyüp bir anda popülerleşti?

    Firmanın ürünlerine bakarsak premium algısı oluşturulmuş,
    Sade hoş tasarım,
    Dükkanın açıldığı bölgeler güzel

    Fakat bu kadar hızlı bir büyüme ve popülerlik normal değil.
    Gözümden kaçan bir sebebi mi var merak ediyorum.

    Sizin fikirleriniz neler bu konuda?
  • 20-07-2024, 21:35:51
    #2
    Hiç gitmedim bu aralar kahve dünyasını tercih ediyorum. Özel bir sebebi yok sadece denk gelmedi. Sanırım protestolar sebebiyle tercih edilme sebebi oluyor.
  • 20-07-2024, 21:37:11
    #3
    En iyisi sanırım
    LyFalco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç gitmedim bu aralar kahve dünyasını tercih ediyorum. Özel bir sebebi yok sadece denk gelmedi. Sanırım protestolar sebebiyle tercih edilme sebebi oluyor.
    Kahve Dünyası'nı bende seviyorum, favorilerim arasında.
  • 20-07-2024, 21:37:20
    #4
    Boykotun etkisi olmakla birlikte malum partiyle epey yakınlar. Bu yüzden tercih etmiyorum. Amerika kazansın daha iyi.
  • 20-07-2024, 21:37:46
    #5
    Starbucks’ın boykot edilmesi daha kaliteli ve nispeten uygun fiyatlarla kaliteli mekanlara kaymasına sebep oldu insanlarımızın. Ben mekanların ferah oluşu ve içeceklerin de tatmin etmesine bağlıyorum.

    Bu arada konum seçimi ve bu algının sosyal medya üzerinde ciddi yayılımı en temel sebep.
  • 20-07-2024, 21:40:16
    #6
    Bu konuyu okurken espressolab da olmam peki
    Dizayn işini çok iyi biliyorlar ve bilgisayarı ile çalışmak isteyenler için rahat masa koltuk sunuyorlar.
    Bu yüzden bile gelinir.
  • 20-07-2024, 21:40:17
    #7
    franchise olması yeterli olur bu tarz sektörlerde.
    Gloria Jeans ise en eskilerden ve iflas verdi.

    sürdürülebilirlik önemli. ben tercih etmiyorum mesela.

    bir de 69 tl ye sabit fiyat kahveciler var aman ha sakın girmeyin kahve görünümlü ama içinde kahve tadı olmayan acımsı tatlandırıcı olduğu bariz içecekler satıyorlar
  • 20-07-2024, 21:41:50
    #8
    Starbucks alternatifi çünkü
  • 20-07-2024, 21:43:55
    #9
    Kısaca

    Starbuckscuk : İsrail , abd vb taraf
    Espressolab : İslam din yönüne vurdu ordan gitti