LyFalco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç gitmedim bu aralar kahve dünyasını tercih ediyorum. Özel bir sebebi yok sadece denk gelmedi. Sanırım protestolar sebebiyle tercih edilme sebebi oluyor.
Kahve Dünyası'nı bende seviyorum, favorilerim arasında.