Starbucksın boykot edilmesi daha kaliteli ve nispeten uygun fiyatlarla kaliteli mekanlara kaymasına sebep oldu insanlarımızın. Ben mekanların ferah oluşu ve içeceklerin de tatmin etmesine bağlıyorum.
Bu arada konum seçimi ve bu algının sosyal medya üzerinde ciddi yayılımı en temel sebep.