• 19-07-2024, 20:53:46
    #1
    Merhaba R10 Takipçileri;

    Ocak ayından itibaren açmış olduğum Oyun Konulu Forum Sitem İçin siz değerli üyelerden fikir ve görüşlerinizi almak isterim. Siteyi tek başıma idare ediyorum. Mod güvenilir arkadaş bulmakta maalesef aşırı derecede zorlanıyorum.

    Sizce devem etmelimiyim.

    https://oyunlobisi.com/
  • 19-07-2024, 21:07:48
    #2
    Tutar mı bilmem, ama güzel tasarım olmuş, 0 abartı.
    • ZeyTN
    ZeyTN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-07-2024, 22:19:42
    #3
    Alanında yetkin üyeleriniz, yeni üyeler kazandığınız başarılı bir YouTube kanalınız ve foruma üye olma zahmetine girmeye değecek kalitede içerikleriniz yoksa; Yazılım, tasarım ve SEO ile kesinlikle başarılı olunamaz.
  • 20-07-2024, 11:49:06
    #4
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler.
  • 20-07-2024, 12:03:54
    #5
    rengi sevmedim ya ben gözümü aldı pcde :/