Merhaba R10 Takipçileri;

Ocak ayından itibaren açmış olduğum Oyun Konulu Forum Sitem İçin siz değerli üyelerden fikir ve görüşlerinizi almak isterim. Siteyi tek başıma idare ediyorum. Mod güvenilir arkadaş bulmakta maalesef aşırı derecede zorlanıyorum.

Sizce devem etmelimiyim.

https://oyunlobisi.com/