sağlam isimlere gerek yok forumda hala bazıları ayan beyan zaman hırsızlığı yaparak da bir nevi dolandırmıyor mu ?
verilen iş sonrası
örneğin ; salıya hallederim deyip 1 hafta sonra ya usta bu zormuş demesi.
giden 1 haftayı kimse geri getirmiyor bu da zamandan çalmak oluyor.
Adını bile unuttuğum biri vardı, seo uzmanı!!! abi eşimden ayrıldım, abi çocuk hastanede, abi arabayla kaza yaptım, abi çatı çöktü, abi şöyle oldu böyle oldu. 5 lira fikri gibi boyuna birşeyler diyordu. 2500 benden çarpmıştı ama benim para devede kıl bile değilmiş. sonra gelmiş telegramdan helallik istiyor
sağlam isimlere gerek yok forumda hala bazıları ayan beyan zaman hırsızlığı yaparak da bir nevi dolandırmıyor mu ?
verilen iş sonrası
örneğin ; salıya hallederim deyip 1 hafta sonra ya usta bu zormuş demesi.
giden 1 haftayı kimse geri getirmiyor bu da zamandan çalmak oluyor.
bıktık bıktık
Evet bu konuda çok haklısınız. İşin parasını alana kadar her soruya cevap var. Parayı aldıktan sonra bırak cevabı, işin durumu hakkında bilgilendirme yapmıyorlar. Geçen zaman alıcıdan geçiyor, satıcı parayı çeviriyor. Daha sonra da işi yapmayıp ücret iadesi yapıyor. Karşılaştık bazı arkadaşlarla, herkesin ticaret anlayışı farklı
Aspire vardı. Mustafa Düşünceli, seyyit gibi ufaktan vuranlardan değil. Vurdum mu betona 300km hızla çarpmış gibi yapardı
Sonokey'i de unutmamak lazım. Çarptıkları hala okey masasının borçlarını ödeyemediler
Hocam sonokey bende yok bi ufak anlatır mısın? Seyyit'i biliyorum biraz, ondan bile beteri nasıl silindi adı forumdan