sağlam isimlere gerek yok forumda hala bazıları ayan beyan zaman hırsızlığı yaparak da bir nevi dolandırmıyor mu ?
verilen iş sonrası
örneğin ; salıya hallederim deyip 1 hafta sonra ya usta bu zormuş demesi.
giden 1 haftayı kimse geri getirmiyor bu da zamandan çalmak oluyor.
bıktık bıktık