vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağlam isimlere gerek yok forumda hala bazıları ayan beyan zaman hırsızlığı yaparak da bir nevi dolandırmıyor mu ?

verilen iş sonrası
örneğin ; salıya hallederim deyip 1 hafta sonra ya usta bu zormuş demesi.
giden 1 haftayı kimse geri getirmiyor bu da zamandan çalmak oluyor.

bıktık bıktık
Evet bu konuda çok haklısınız. İşin parasını alana kadar her soruya cevap var. Parayı aldıktan sonra bırak cevabı, işin durumu hakkında bilgilendirme yapmıyorlar. Geçen zaman alıcıdan geçiyor, satıcı parayı çeviriyor. Daha sonra da işi yapmayıp ücret iadesi yapıyor. Karşılaştık bazı arkadaşlarla, herkesin ticaret anlayışı farklı