Hiçbir iş dışarıdan göründüğü gibi değil, ayrıca görev icabı mekana uğrayan insanlar da oluyor diye biliyorum. Asayiş, denetleme, kontrol.
Zor bir iş, bir yandan da güzel görünen bir ortam. İnsanlar keyif almak için bu kadar parayı başka bir yerlerde ödüyorlar mı pek emin değilim.
Hiçbir iş dışarıdan göründüğü gibi değil, ayrıca görev icabı mekana uğrayan insanlar da oluyor diye biliyorum. Asayiş, denetleme, kontrol.
Zor bir iş, bir yandan da güzel görünen bir ortam. İnsanlar keyif almak için bu kadar parayı başka bir yerlerde ödüyorlar mı pek emin değilim.
Hocam ciddi olmak gerekirse burdan öğrendiğim kimseye güvenme parası olup arkadaşının zor zamanını iplemeyen karısı çocukları olup buraya sevgilisi ile gelen belki inanmazsınız ama karısı ile telefonda konuşup sevgilisinin elini bırakmayanı bile gördüm
Bir erkek pavyonda çalışıyor ve bunu açıkça dile getiriyorsa sıkıntı vardır
Hocam çalmıyorum çırpmıyorum bizim millet göğsünü gere gere vergi kaçırıyorum diyince erkeklik oluyor ben emeğim ile burda çalışınca sıkıntılımı oluyorum
Hocam çalmıyorum çırpmıyorum bizim millet göğsünü gere gere vergi kaçırıyorum diyince erkeklik oluyor ben emeğim ile burda çalışınca sıkıntılımı oluyorum
Ben bu konunun uzmanı olan @alpertan;'ı dinlememiz gerektiği kanaatindeyim.