Sağlam güldüm gerçekten.
Hiçbir iş dışarıdan göründüğü gibi değil, ayrıca görev icabı mekana uğrayan insanlar da oluyor diye biliyorum. Asayiş, denetleme, kontrol.
Zor bir iş, bir yandan da güzel görünen bir ortam. İnsanlar keyif almak için bu kadar parayı başka bir yerlerde ödüyorlar mı pek emin değilim.