Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlam güldüm gerçekten.

Hiçbir iş dışarıdan göründüğü gibi değil, ayrıca görev icabı mekana uğrayan insanlar da oluyor diye biliyorum. Asayiş, denetleme, kontrol.
Zor bir iş, bir yandan da güzel görünen bir ortam. İnsanlar keyif almak için bu kadar parayı başka bir yerlerde ödüyorlar mı pek emin değilim.
Hocam ciddi olmak gerekirse burdan öğrendiğim kimseye güvenme parası olup arkadaşının zor zamanını iplemeyen karısı çocukları olup buraya sevgilisi ile gelen belki inanmazsınız ama karısı ile telefonda konuşup sevgilisinin elini bırakmayanı bile gördüm