Evimize küçük bir arkadaş arıyoruz.
Tavsiyeleriniz nelerdir nerelerden sahiplenebilirim hangi cins evde bakılmaya daha uygundur? Tavsiyelerinize açığım
Köpek sahiplenmek istiyoruz
7
●332
- 08-07-2024, 22:48:41Köydeki arsamızda 2 adet büyük kırma kangala bakıyoruz. Hayvanım için para harcamayı sorun etmem aynı şey bizim başımıza da gelebilir aynı masraf kendimize de çıkar ve bir anlık heves değil tabiki de 🙏🙏daggers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2024, 22:53:34Yolun başında bu soruyu sormadığım için soran bir dostuma fikirlerimi aktarayım..
1 yıldan fazladır Poodle cins erkek bir köpek besliyorum. Tatlı mı tatlı, akıllı mı akıllı fakat bir o kadar da yaramaz. Arabada 1 dakika bırakıp markete gidiyorsun gelene kadar havlıyor.
Köpek götüremeyeceğin bir ortama gidiyorsun evde bırakayım diyorsun, gelene kadar susmadan havlıyor. Yalnız kalmayı sevmiyorlar en azından bu cins için böyle.
Günde 3 kez tuvalet ihtiyacı için dışarı çıkartılması gerekiyor. Ayda 1 kuaföre götürülüp yıkanıp, taranmasında fayda var.
Eğer sahiplenecekseniz dişi sahiplenin daha uysal oluyorlar, onun dışında bir zorluğu yok.
- 08-07-2024, 23:23:17Forumdan sahiplendiğim bir PUG cinsi evladımız var. Çok akıllı evde hiç havlamaz evde kendi yeri var, onun haricinde bir yere gidip oturup yatmaz, günde 2 kez tuvalet ihtiyacı için dışarı çıkartıyoruz patlasa eve yapmaz. Aşıları için veterineri ziyaret ediyoruz ara sıra, onun haricinde bizi en zorlayan şey ne yersek yemek istiyor çocuklar ve eşim kıyamıyor ben Mama haricinde bir şey yedirtmemeye çalışıyorum. Sosyalleşirken diğer hayvanlar ile de iyi anlaşıyor ( kedi, köpek ), komşularımızdan hiç şikayet yok bütün apartman onu çok seviyor, hatta evde beslediğimize inanmıyorlar hiç ses çıkarmamasından dolayı. Basık burunlu olduğu için biraz sesli nefes alır. Bütün gün işi gücü uyumak ( uyurken horlamak ve gaz çıkartmakta bir numaradır
)
Evde bırakıp bir yere gittiğimizde evde hiç bir eşyaya zarar vermez uzanıp gelmemizi bekler. Araca bindiğinde etrafı izlemeyi çok sever, araçta yalnız kaldığında yine uyur
Kışın 2-3 ayda bir kez yazın ise ayda bir kez banyo yaptırıyoruz. Banyoyu çok sever. Tırnaklarını kesmekte çok zorlanıyoruz. 4 kişi tutsa bile durmuyor
En büyük sorunumuz çok obur olması önüne geçmeye çalışıyoruz.
Ama inanın ev halkından biri gibi oluyor. Hastalık vs durumunda evde herkesin morali bozuluyor çocuğumuzdan farkı yok o derece diyebilirim. Sahiplendiğimde yavru değildi çoğu hareket ve davranışlarını vs. eğitimle sağladım
Çok tüylü bir hayvan olmasa da mevsimsel olarak tüy dökümleri oluyor. Her gün taranmasına rağmen, her seferinde topak topak tüy çıkıyor. Evdeki eşyalar halı koltuk vs sürekli tüy ama Allahtan çoğunluk şey beyaz renk olduğu için çok belli olmuyor. Kucağıma alıp seveyim dedim mi yandın. Tüyler için Biyotin gibi ilaçlar aldık ama bunun sürekli olacağının bilincindeyiz. (Elektrikli süpürge her gün çalışıyor en çok topladığı şey tüy )
Aylık olarak mama, ilaç bakım vs ortalama 2-3 k civarında masrafınız olacaktır. Bir hevesle alayım bakarız ne olacak diye düşünüyorsanız sahiplenmeyin. - 08-07-2024, 23:39:36Reklamsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYGTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülealp1978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyeleriniz için çoooook teşekkürler var olun 🙏🙏🙏🙏 hepsini dikkate alacağız - 09-07-2024, 02:40:37hocam konudan bağımsız fakat bir sorum var poodle cimsi köpekleri genellikle 20-30k arası satıyorlar sizde bu ücreti ödeyip mi sahiplendiniz acabaReklamsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2024, 02:47:56Evet üretim çiftliğinden almıştım şunda o fiyatlara bile yok 40K'dan başlıyorkaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)